list_banner1

News

A dumanda europea è americana di rPET cuntinueghja à superà l'offerta!I giganti chimichi tiranu soldi à a capacità di espansione

Dapoi u principiu di questu annu, per via di e limitazioni di fornitura di buttigli riciclati è buttigli riciclati cunnessi, è di l'aumentu di i costi di l'energia è di u trasportu, u mercatu glubale, soprattuttu in Europa, i prezzi di buttiglia post-consumu (PCR) è di fiocchi incolori anu righjuntu. alti senza precedente, è l'intruduzioni di rigulamenti per aumentà u cuntenutu riciclabile di i prudutti in parechje parte di u mondu, hà ancu guidatu i principali pruprietarii di marca à questa "crescita di a dumanda splusiva".

Sicondu u fattu.MR, u mercatu glubale di PET riciclatu (rPET) hè previstu di cresce à un tassu di crescita annuale compostu di 8 per centu à a fine di u 2031, per un totale di $ 4,2 miliardi, postu chì e preferenze di i cunsumatori è di u mercatu per i prudutti sostenibili è riciclabili cuntinueghjanu à cresce.

Dapoi u ferraghju 2022, parechje cumpagnie chimiche, cumpagnie di imballaggio è marche anu custruitu o acquistatu impianti di riciclamentu in Europa è in l'Americhe per espansione continuamente a capacità di riciclamentu è aumentà a capacità di rPET.

ALPLA travaglia cù i bottigliatori di Coca-Cola per custruisce e piante di riciclamentu di PET

A cumpagnia di imballaggi in plastica ALPLA è l'imbottigliatore di Coca-Cola Coca-Cola FEMSA anu annunziatu recentemente l'iniziu di a custruzzione di una pianta di riciclamentu di PET in Messico per espansione a so capacità di rPET in l'America di u Nordu, è e cumpagnie anu annunziatu u lanciu di novi impianti o macchine chì aghjunghjenu à 110 milioni di liri di rPET à u mercatu.

A pianta di riciclamentu di $ 60 milioni PLANETA averà "a tecnulugia più avanzata in u mondu", cù a capacità di processà 50 000 tunnillati metrici di buttigli PET post-consumu è pruduce 35 000 tunnellate di rPET, o circa 77 milioni di lire, annu.

A custruzzione è u funziunamentu di a nova pianta furnisce ancu 20 000 impieghi diretti è indiretti, cuntribuiscenu à u sviluppu è l'impieghi in u sud-est di u Messicu.

Coca-Cola FEMSA face parte di l'iniziativa "World Without Waste" di Coca-Cola, chì hà per scopu di fà tutti l'imballaggi di a cumpagnia 100 per centu riciclabili da u 2025, integrà u 50 per centu di resina rPET in buttigli è raccoglie u 100 per centu di l'imballaggi per u 2030.

Plastipak allarga a capacità di produzzione annuale di rPET da 136%

U 26 di ghjennaghju, Plastipak, u più grande pruduttore d'Europa di rPET, hà sviluppatu significativamente a so capacità di rPET in a so pianta di Bascharage in Lussemburgu di 136%.A custruzzione è a pruduzzione di prova di u novu stabilimentu, chì hà pigliatu un totale di 12 mesi, hè ora ufficialmente annunziata per a produzzione in u stessu locu cum'è i so embrioni di bottiglia è i so stabilimenti di buttiglia soffiata è furnisce l'Allemagne è l'Unione di Belgio, Paesi Bassi è Lussemburgu (Benelux). ).

Attualmente, Plastipak hà instalazioni in Francia, u Regnu Unitu è ​​​​i Stati Uniti (HDPE è PET), è recentemente annunziatu un investimentu in un novu stabilimentu di produzzione in Spagna cù una capacità di 20 000 tunnellate, chì serà operativu da l'estate 2022. A nova facilità. in Lussemburgu, aumenterà a parte di Plastipak di a capacità europea da 27% à 45,3%.A cumpagnia hà dettu l'aostu passatu chì e so trè piante avianu una capacità europea cumminata di 130.000 tunnellate.

U situ di fabricazione, chì hà apertu in u 2008, cunverte i fiocchi rPET riciclabili di buttigli post-consumu in pellets rPET riciclabili di qualità alimentaria.E particelle rPET sò aduprate per pruduce novi embrioni di buttiglia è cuntenituri di imballaggio.

Pedro Martins, Direttore Generale Esecutivu di Plastipak Europe, hà dettu: "Questu investimentu hè pensatu per aumentà a nostra capacità di produzzione di rPET è dimustra l'impegnu à longu andà di Plastipak per u riciclamentu di bottiglia à buttiglia è a nostra pusizione di leadership in l'economia circular di PET".

In u 2020, u PET riciclatu da e piante di Plastipak in tutta l'Europa rapprisenta u 27% di a resina riciclata, mentre chì u situ di Bascharage rapprisenta u 45,3%.L'espansione aumenterà ancu a pusizione di produzzione di Plastipak.

Per aiutà i clienti à fà fronte à una nova tassa chì entra in vigore in u Regnu Unitu u 1 d'aprile, u fabricatore di scatuli PET AVI Global Plastics hà lanciatu una scatula dura chì cuntene 30% rPET post-consumu, chì hè 100% riciclabile.Sicondu a cumpagnia, i scatuli duri rPET ponu aiutà i venditori freschi aduttà un imballaggio megliu senza compromette a trasparenza, a forza è altre proprietà.

A nova imposta di u Regnu Unitu affetterà 20 000 pruduttori, utilizatori è importatori.L'annu passatu, a cumpagnia hà ancu lanciatu 100% cozze rPET di qualità alimentaria è scatuli duri fatti da prucessi certificati EFSA.


Tempu di Postu: 04-Jan-2023